דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מדיניות משלוחים והחזרות

 

 

משלוחים

מדיניות משלוחים ואספקת מוצרים

שביעות רצונכם חשובה לנו ,לכן נדאג לספק לכם את המוצרים שרכשתם בדרך הנוחה לכם ביותר , לפי בחירתכם . את המשלוח ניתן לקבל לביתכם ,או לכל כתובת אחרת) כמו מענו של מקבל המתנה, משרד וכו'

איסוף עצמי בתיאום מראש בלבד בטלפון 052-5831862 ללא עלות, באחריות הקונה לתאם משלוח לכתובת המבוקשת באמצעות שליח-  תוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה

על הלקוח להודיע מיידית לספק אם המוצר לא סופק בתקופת האספקה המפורטת בזאת

שימו לב,

השליחויות מתבצעות בימים א’-ה’ בשעות 8:00-18:00, לכן, על מנת לייעל את התהליך – מומלץ להזין בעת הקנייה כתובת בה יהיה מישהו במהלך השעות האלה .את המוצרים ניתן לקבל לכל כתובת שתבחרו. .משלוחים לישובים חריגים  יחויבו במחיר המשלוח שמחייבת חברת המשלוחים . זמן האספקה של כל המשלוחים מותנה בזמינות המוצרים במלאי.

המשלוחים יבוצעו לאזורים בתוך ישראל , למעט ישובים בודדים ,אליהם לא נוכל להגיע ומולם יעשה התיאום לדרך הגעת המוצר טלפונית.( במידה ויבחר הגולש באפשרות איסוף עצמי של הפריט מחנות החברה ,לא יחויב הגולש בדמי  משלוח. .לא ניתן לבחור באפשרות איסוף עצמי במידה וההזמנה בוצעה והפריט כבר נשלח .במידה והלקוח מעוניין לאסוף את הפריט מחנות החברה ,באחריותו לתאם את איסוף המוצרים עם החברה בטלפון 052-5831862,

במידה ונבחרה אפשרות של שליח עד הבית ,המשלוח יתבצע לכתובת שנמסרה בתהליך הרישום ,אלא אם צוין אחרת .במידה והכתובת הנמסרת היא לבית עסק ,יש לציין את שם בית העסק בהזמנה. אספקת המוצרים הנעשית על ידי חברת המשלוחים ,תהיה בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים .במידה והאספקה מתעכבת או אינה מתאפשרת ,מכל סיבה שהיא) מצב בטחוני ,מזג אויר וכד ,(‘החברה תמצא פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים .החברה תקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לביטולו של כל משלוח. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת ,בהתאם לצורך ,את מחירי המשלוחים

השליחויות מתבצעות על ידי חברת שילוח חיצוניות, ולכן אנו לא אחראים על עיכובים הקשורים  בחברות השילוח  

או במייל info@mosto.co  ונשמח לסייע

וודאו כי מספר הטלפון שמסרתם בעת הקנייה מעודכן, על מנת שנוכל לתאם מולך את   השליחות.

החזרת מוצרים וביטול הזמנות

ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט, למעט הזמנות מיוחדות כמפורט למטה ,(כל עוד לא נשלחו המוצרים על ידי החברה או מי מטעמה אל הכתובת שנמסרה) .ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית. מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית ,ניתן להחזיר לחברה תוך 14 יום מיום הגעת המוצר לבית הלקוח. המשלוח יבוצע ע”י הלקוח .(האחריות להחזרת המוצר בשלמותו באריזה המקורית ,באופן תקין חלה על הלקוח המזמין. ). הלקוח יזוכה במחיר המוצר המוחזר בקיזוז דמי משלוח של ש"ח30 .במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד ,שבו המזמין ביקש כי ייעשו שינויים מיוחדים במוצר ,עבורו בלבד ,או הזמנת מוצר מיוחד שאינו מוחזק במלאי ,לא תהיה   אפשרות להחזיר מוצר זה ,בהתאם לחוק להגנת הצרכן