דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים:
האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.
הזמנות יטופלו ויסופקו עד 7 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית.
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
האתר אינו מבצע משלוחים ליישובים מחוץ לקו הירוק. במקרה של ביצוע הזמנה ליישובים מחוץ לקו הירוק ההזמנה תתבטל באופן אוטומטי.
עלות המשלוח אינה כלולה במחירי המוצרים, והיא עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את הלקוח. יובהר כי המשלוח יעוכב עד למענה הלקוח והחלטה משותפת בנוגע למוצר החסר.
במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
במקרה שהלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;
אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר, כגון מלחמה, שביתה או השבתה, הפרעות לסדר הציבורי, מגבלות שהוטלו על ידי צד שלישי, חוקים, תקנות, צווים או הוראות ממשלתיות אחרות, מגבלות ביטחוניות, מגיפה, סגר וכיו"ב;
מסיבות הקשורות לחברת השליחויות ו/או לדואר ישראל;
סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.