מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות
בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטולעסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
לקוח שהוא אזרח ותיק (מעל גיל 65) או בעל מוגבלות או עולה חדש (עד 5 שנים) רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת ההזמנה, בכפוף להצגת האסמכתא המתאימה, ובתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העסק ללקוח בטלפון או בצ'אט.
החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו, ללא נזק או פגם;
המוצר יוחזר באמצעות דואר רשום או שליח לכתובת שדרות בן צבי 1, רמת גן, לאחר תיאום מראש;
המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל עסקה או הזמנה מכל סיבה שהוא, לרבות, אך לא רק, הזמנת מוצרים שאינם במלאי. במידה ובוצע תשלום עבור הזמנה שבוטלה על ידי האתר, האתר יחזיר את סכום התשלום לאותו אמצעי התשלום.
האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטולעסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
לקוח שהוא אזרח ותיק (מעל גיל 65) או בעל מוגבלות או עולה חדש (עד 5 שנים) רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת ההזמנה, בכפוף להצגת האסמכתא המתאימה, ובתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העסק ללקוח בטלפון או בצ'אט.
החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו, ללא נזק או פגם;
המוצר יוחזר באמצעות דואר רשום או שליח לכתובת שדרות בן צבי 1, רמת גן, לאחר תיאום מראש;
המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל עסקה או הזמנה מכל סיבה שהוא, לרבות, אך לא רק, הזמנת מוצרים שאינם במלאי. במידה ובוצע תשלום עבור הזמנה שבוטלה על ידי האתר, האתר יחזיר את סכום התשלום לאותו אמצעי התשלום.
האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.